GradeUp

Varför är GradeUp med?

Vi vill vara med och göra skillnad! Vi brinner för utbildning och för att ge alla elever möjligheten att lyckas med sina studier. Med Destination Gymnasiet har vi som mål att ge elever i åk9 den extra studiehjälp som gör att de når sina betygsmål och tar sig vidare till gymnasiet.

Om GradeUp:

GradeUp erbjuder professionell läx-och studiehjälp i alla ämnen.Sedan starten 2012 har GradeUp hjälpt över 100-tals elever, från mellanstadiet till gymnasiet, i hela Sjuhärad att höja sina betyg.

Våran drivkraft ligger i att ge alla barn och ungdomar möjligheten att nå sin fulla potential. Vi strävar efter att varje elev ska lyckas väl och känna sig nöjd med sina prestationer. Tillsammans lägger vi upp en plan som gör läxläsningen lustfylld och då kommer även resultaten. Samarbetet studiecoach och elev emellan kan åstadkomma underverk.